Сегодня в Северодонецке
(газета "Третий сектор", on-line — приложение)
версия для печати

Предоставление справки об адресе недвижимого имущества и другой информации, хранящейся в градостроительном кадастре

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Закони України

Стаття 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
 

Акти Кабінету Міністрів України

 Постанова Кабінету Міністрів України №559 від 25.05.2011р. «Про містобудівний кадастр»
 

Акти центральних органів виконавчої влади

 
 

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 
 

Умови отримання адміністративної послуги

 

Підстава для одержання адміністративної послуги

Намір зацікавленої особи одержати інформацію про адресу об’єкту нерухомого майна або іншу інформацію, що зберігається в містобудівному кадастрі
 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1) Заява на ім’я начальника відділу містобудування та архітектури
2)Для отримання довідки про адресу існуючого об’єкту нерухомості - копія технічного паспорта, оформленого в КП “Сєвєродонецьке бюро технічної інвентаризації” або копія документів про право власності на об’єкт нерухомості, або копія правовстановлюючих документів на земельну ділянку
 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Одержувач адміністративної послуги подає документи вказані в інформаційній картці до центру надання адміністративної послуги особисто (через представника)
 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно
 

Строк надання адміністративної послуги

14 календарних днів
 

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставою для відмови в наданні довідки є відсутність в містобудівному кадастрі запрошеної інформації , або невідповідність запиту вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів
 

Результат надання адміністративної послуги

Довідка відділу містобудування та архітектури про адресу об’єкту нерухомого майна та іншу інформацію або лист з вмотивованою відмовою


Зразок заяви

Начальнику відділу
містобудування та архітектури
Волошину В.В.
Заявник______________________
____________________________
( П.І.Б., для юридичної особи на бланку )

Паспорт: серія_____№_________
Адреса реєстрації: ____________
____________________________
Телефон_____________________


Заява

Прошу надати довідку про адресу ___________________________________________
______________________________________________________________________________
(назва об’єкту нерухомого майна)
розташованого _________________________________________________________________
(місцезнаходження об’єкту нерухомого майна)

До заяви додаються: 1) Копія технічного паспорта БТІ.
2)Копія документів про право власності на об’єкт нерухомості.
3) Копія правовстановлюючих документів на земельну ділянку.

При цьому даю згоду Сєвєродонецькій міській раді відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» на обробку моїх особистих персональних даних у картотеках та /або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем з метою підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації.

___________________ ____________________
(П.І.Б.) (підпис)

«_____»_________20_____р.

Другая информация на справочном портале "СвС"

Уважаемый читатель. Если у Вас есть замечания или предложения по содержанию этой страницы Справочного портала "СвС", или предложения, какая еще информация была бы Вам полезной, просьба написать об этом в окне для комментариев, расположенном ниже.

27.01.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поставить ссылку в соцсети
Рекомендовать этот материал

комментарии

Чтобы поместить сообщение или комментарий вам нужно войти под своим логином  »»